I Miss You :'(

Thursday, December 1, 2011 @ 12:04 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum :)

First , seriously , i miss school so much , tengahhari tadi mase aku nakk oudd pergi bandar , aku lalu lha kat depan school ken , ohh , memangg taklehh tengokk school , miss gile nakk gy school jalan kaki dengan Azah , miss nakk lepakk-2 dengan geng Ledola , miss nak bergosip dengan hafiz , hajar , dayah , zati  kat library , miss nakk study ngan classmate , miss nakk rehadd kat kantin then naek kelas last sekali , miss nakk singgah koop lepas makan kat kantin , miss nakk ronda-2 satu school , miss nakk pergy surau dengan geng Ledola , ouchh , totally i miss thatt :(

 I miss my School  !

Sebulan lagi cuti school , arghh , sebulan aku rasa macam setahun jehh , lame doi , tadi aku pergi tukar kasut school dengan azah kat bandar , wahh , semangat nak gy school semakin berkoba-2 . tapi aku tahan jehh ar . duk dumahh pungg kije aku da macam orang jantann -.-' menyampah tahap sampahh buad kerja orang lelaki ! grr~


Alangkah bagusnye kalau aku balek kampung cuti-cuti nihh , at least aku ada sarah , bolehh borak-2 , ngomong-2 sampai pagi , macam biasa :) alaa ,memangg bosann woii ,  ta taw nokk buadd pe cuti nih , tolong umi ? memangg lha tolong tapi , not too muchh lha , siked-2 jehh tolong punn . yangg too much nye , ngadap FACEBOOK , ngadap BLOG , ngadap BUKUTEKS FORM5 , everyday mende same jehh -.-' law boleh hangg nge kengkawan tiap-2 hari best gakk , hurmm .

lovely author ,
TENGKU AISYAH


Older Post | Newer Post
Quote

I'm a small girl in a big world ! Move on is the best way but hard to do it ^^
If you want a boy to love you for a lifetime, love his heart, not his money.. If you want a girl to love you for a lifetime, love her soul, not her body..


Selection ^^

Diary About Friends


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : TENGKU AISYAH

Best View at GOOGLE CHROME!